poniedziałek, 5 marca 2012


8 komentarzy:

  1. Świetne fotki ;) Fajne buty ;) Zapraszam do mnie i do obserwacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia:*

    Zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! :) bardzo mi się podobają, szkoda, że takie malutkie ;)))
    dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak tez mnie dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia i sukienka :) Zapraszam do siebie, http://itssoridiculous.blogspot.com , byłabym bardzo wdzięczna za dodanie do obserwowanych, komentarz czy udział w ankiecie, a już w ogóle za wejście na mojego bloga! Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twoj sukienkę. ;)
    świetna zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. powstał nowy blog bodyy-rockk.blogspot.com serdecznie zapraszam : )
    obserwujemy?
    czekam na odp. na blogu :p

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobna sukienke tyle ze koralowa zobacz !

    lubisz gorsety ? u mnie do wygrania stylowy gorset STRADIVARIUS

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń